pmdejongh.reismee.nl

Opnieuw richting Lake Mavora

(Ondertussen is het wel degelijk zondag 11 maart 2018, maar het programma weigert ?)

Het blijft nog even oefenen met het freedom kamperen. Vlak voordat we willen gaan slapen gaat ineens het rode lampje van de WC branden ... Oops, dat zorgt voor benauwde momenten ‘s nachts. Maar met een beetje creativiteit lossen we ook dat weer op. We pakken het nu ‘s ochtends anders aan: opstaan, tandenpoetsen en op pad, linea recta naar Kinston naar het eerst het beste café. Gelukkig is dat al meteen bij de ingang van het dorp. En daar zitten we nu heerlijk een ontbijtje te nuttigen met een fijne kop koffie. Genietend van opnieuw het stralende weer! Ook is hier gratis WiFi, dus het lukt ook nog om snel even het verhaal van gisteren te posten. Peet heeft al the nearsest dump station ontdekt, dus het gaat weer helemaal goed komen. Er zijn wat klachten van lezers over het ontbreken van foto’s. We maken ze in grote getallen, maar posten is een ander verhaal. We zitten voornamelijk off the grid en de gratis WiFi in cafeetjes is meestal niet berekend op het uploaden van foto’s. Maar ze komen zeker, dus nog ff geduld a.u.b. Ondertussen gaan we een nieuwe poging doen Lake Mavora te bereiken!

Anne May

Lieve schatten,
Nu pas alles gelezen. Wat heerlijk dat jullie zo genieten ik vraag me af of we jullie nog wel terug zien...? tenslotte zit dit reizen in die overweldigende natuur in het dna van Peet als echte tropenman! Dat jullie nu samen zo’n reis maken is natuurlijk een groot geluk hahaha en dat wij een beetje mee mogen!
Geniet!! Veel liefs P&A

Patricia de Jongh

Lieve AnneMay, je kent je basneef goed! Iedere ochtend begint hij er weer over hoe het zou zijn om hier te wonen en leven. Hij is helemaal verliefd geworden op het land en de mensen. We genieten enorm van de reis en elkaar. Veel liefs P&P.

Heiko

Het lijkt me zo onpraktisch voor al die mensen die hun instrument graag door jou willen laten repareren, blijf maar gewoon hier in Nederland wonen.