pmdejongh.reismee.nl

Vertrek

Nou lieve mensen, we dachten, of liever gezegd hoopten dat er nooit een einde aan deze fantastische reis zou komen, maar nu is het dan toch gebeurd! We zitten weer op Ngurah Rai Airport, maar dit keer voor vertrek naar NL ... snif. Maar we klagen niet hoor, want we hebben en fantastische reis gehad: zoveel dingen gezien en beleefd en zoveel leuke en lieve mensen ontmoet en natuurlijk hebben we enorm genoten van het weerzien met de Cornishes. We zijn ingecheckt en wel, onze bagage gaat al richting vliegtuig en over drie kwartier stappen wij ook in. Heel erg bedankt iedereen voor al het meeleven en de leuke berichtjes, dat maakt het schrijven van een blog extra leuk. En ook alvast heel erg veel dank aan mijn geweldige 2 buufjes, die maar liefst 6 weken lang op onze poezels hebben gepast. We hebben ontzettend veel zin om iedereen weer te zien en onze poezen eens lekker te kroelen. Veel liefs en groetjes en tot ziens in NL!

Pat & Peet

Philip en Brigitte

Goede en veilige terugreis!!!! Jullie hebben nu een bagage vol met mooie belevenissen en herinneringen.

Heleen

Selamat djalan!!! See you in Holland!! Xx

Karin

Goede terugreis! Genoten van de verhalen!!

Marjolijn

Bedankt voor meegenieten! Wat een fantastisch mooie huwelijksreis.