pmdejongh.reismee.nl

Tussenstop in Tokyo

Lieve allemaal,

Na 12 lange uren in het vliegtuig (we hebben niet geslapen) zijn we eindelijk geland op Narita AirPort in Tokyo. Het is hier stralend weer, maar net zo koud als bij jullie (slechts 3 graden brrrrr). We zitten nu even bij te komen in een Dayroom. Wat is dat zalig zeg. Net ff lekker gedoucht en helemaal opgefrist en straks even lekker liggen op een echt bed. Laten we voor de zekerheid maar een wekker zetten, want ook al is hier de lokale tijd 11.30 uur, het voelt toch echt als 3.00 uur ‘s nachts.

Onderweg heeft Peet nog een paar mooie foto’s gemaakt van de prachtige wolkenlucht. Wat blijft dat toch een mooi gezicht. De reis is prima verlopen. Geen nare dingen als turbulentie en keurig op tijd geland in Tokyo. Onderweg wat series zitten kijken en een prachtige documentaire “Maestro” over de klassiek dirigent Paavo Järvi. Zeer indrukwekkend en een echte aanrader (Carla).

Zo nu ff plat en dan aan het eind van de middag verder met deel 2 van de reis: van Tokyo naar Auckland.